Πολιτική επιστροφών προϊόντων (ελαττωματικών και μη)

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας ή μέρος αυτής, σύμφωνα με τον αντίστοιχο Νόμο που διέπει τις αγορές στα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, έχετε την δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας, συμπληρώνοντας την φόρμα που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας ή επικοινωνώντας με το κατάστημα μας για περισσότερες λεπτομέρειες και άλλους τρόπους υποβολής του αιτήματος. 

Παρακαλούμε συσκευάστε το προϊόν με την συσκευασία που σας είχε σταλεί. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν, καθώς και να έχει εξασφαλιστεί ότι τα προϊόντα δεν έχουν αλλοιωθεί ή χρησιμοποιηθεί. Υπενθυμίζουμε ότι πρώτα θα πρέπει να έχετε ενημερώσει το κατάστημα μας (διά ζώσης) και μετά να προχωρήσετε σε αποστολή των προϊόντων

Το κατάστημά μας θα δώσει εντολή στην εταιρία courier που συνεργαζόμαστε να παραλάβει το δέμα από τη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει πως επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί η παραλαβή. Υπεθυμίζουμε ότι η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε αρχικά την παραγγελία σας. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τη διαδικασία επιστροφής με οποιαδήποτε εταιρία courier της επιλογής σας ή να επισκεφθείτε το κατάστημά μας.

Το δέμα με τα προϊόντα προς επιστροφή πρέπει θα αποσταλεί στο φυσικό κατάστημα του e-shop NassDress.
Διεύθυνση Aποστολής:
Αστυδάμαντος 1, Παγκράτι 116 34, Αθήνα
Τηλ. Επικοινωνίας 211 4199948,
Υπόψιν Κας. Κατερίνα Νάστα

Στην περίπτωση που η επιστροφή δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα θα επιβαρυνθείτε με μεταφορικά έξοδα.

Σημείωση: Παραγγελίες και Επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο εντός Ελλάδος.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ
Για επιστροφή ή αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα ίδια βήματα όπως στην περίπτωση της επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων που αναφέρονται παραπάνω.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή μη ορθής παράδοσης των προϊόντων σχετικά με την παραγγελία του πελάτη, η επιστροφή των προϊόντων πραγματοποιείται αποκλειστικά με την εταιρεία Courier που συνεργάζεται με το Nassdress και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν το NassDress.
Για να γίνει δεκτή από το κατάστημά μας η επιστροφή ή η αλλαγή, θα πρέπει να ισχύουν όλα τα παρακάτω:
1. Η συσκευασία να είναι ακέραιη (όπως παραδόθηκε), χωρίς φθορές, αλλοιώσεις ή σκισίματα
2. Τα προϊόντα να μην είναι χρησιμοποιημένα ή αλλοιωμένα
3. Τα προϊόντα να μην έχουν έρθει σε άμεση επαφή με το δέρμα
4. Τα προϊόντα να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, η οποία να επιτρέπει την επαναπώλησή τους
5. Δεν πρέπει να λείπει κανένα περιεχόμενο της συσκευασίας (π.χ. ταμπελάκια, οδηγίες κτλ.)
6. Εάν αφορά πακέτο ή είδη προσφοράς, θα πρέπει να γίνει επιστροφή ολόκληρου του πακέτου και των ειδών που συμπεριλαμβάνονται στην προσφορά

Σε περίπτωση μη ενημέρωσης του καταστήματος για οποιαδήποτε περίπτωση από τις παραπάνω, δηλαδή για επιστροφές, αλλαγές ή ακυρώσεις, δεν θα γίνεται δεκτή η παραλαβή του δέματος.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ
Για αλλαγές μη ελαττωματικών προϊόντων, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα ίδια βήματα όπως στην περίπτωση της επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων. Η μόνη διαφορά είναι ότι κατόπιν αλλαγής, θα πραγματοποιήσουμε για εσάς μια νέα παραγγελία με τα νέα προϊόντα σας.
Αφού παραλάβουμε ορθώς και αξιολογήσουμε την κατάσταση των προϊόντων, θα προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων και καταχώρησης νέας παραγγελίας σύμφωνα με τις υποδείξεις σας.
Εφόσον η αλλαγή δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα, θα επιβαρυνθείτε με τα παρακάτω μεταφορικά έξοδα:
Έξοδα επιστροφής : 4.5€ (με την εταιρεία Courier που συνεργάζεται το NassDress)
Έξοδα νέας αποστολής : 2,5€ Εντός Αθηνών, 4.5€ εκτός Αθηνών
Σε περίπτωση αντικαταβολής θα επιβαρυνθείτε με επιπλέον χρέωση :1,90€

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ (Ισχύει μόνο για online παραγγελίες στο eshop)
Εφόσον η διαδικασία επιστροφής έχει ολοκληρωθεί σωστά και πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, η επιχείρησή μας είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει τα χρήματά σας με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση της παραγγελίας σας, εντός διαστήματος 30 ημερών από την επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημά μας.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τους εξής τρόπους:
1. Στη χρεωστική, πιστωτική ή άλλη κάρτα σας, σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έγινε μέσω αυτής.
2. Στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας στείλετε μέσω email στο info@nassdress.gr, σε περίπτωση που η εξόφληση της παραγγελίας σας έγινε με αντικαταβολή κατά την παράδοση. Ο χρόνος για μπορεί να ποικίλλει και καθορίζεται από την αντίστοιχη τράπεζα. Για περισσότερες λεπτομέρειες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Τράπεζα σας. Όταν πραγματοποιήσουμε 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΑΓΟΡΕΣ ΔΩΡΩΝ (ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΔΩΡΩΝ)
Στην περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, θα πρέπει ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά να ακολουθήσει τη διαδικασία όπως περιγράφεται παραπάνω. Αυτός θα είναι ο αποδέκτης της επιστροφής των χρημάτων.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ
Για λόγους υγιεινής, προϊόντα που δεν δύναται να επιστραφούν όπως εσώρουχα και αξεσουάρ που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα, δεν επιστρέφονται.